Headlines News :
Home » , » Tortellini Tarifi ( Mantarlı ve Kremalı )

Tortellini Tarifi ( Mantarlı ve Kremalı )

Written By aybik on 15 Temmuz 2013 Pazartesi | 7/15/2013 10:39:00 ÖÖ



Pennirli Tortellini Tarifi
Pennirli Tortellini Tarifi
Tortellini aşkına. İçi peynir dolu ya da değişik çeşitleri de var. Hanımlar basit lezzetli bir kıvam. Çok kolay olduğundan hemen paylaşmak istedim sizlerle. Barilla markasının tortellinisini kullandım. Peynirli. Çok az malzeme gerektiren bir yemek bu. Zaten tortellini nasıl yapılır dediğimizde ilk aklımıza gelen markalardan biridir. Barilla. Bu nedenle önce Barilla Tortellini Formaggi aldım. Fakat mantarlı yaptım. Bayılıyorum ben mantara.  Yakında her yemeğe ilave edeceğim herhalde. Neyse hemen yemeğe geçelim. Yorgun argın gelinen bir günün ardından pratik ve lezzetli bir tat. Makarnanın dolgulusu ve peynirlisi gibi. Kremayla şekilleniyor bana göre.
Barilla Tortellini Formaggi (Tortellini Tarifi) malzemeleri;


  • 1 paket tortellini ( iki kişiye çok bile gelir 3 kişiye yeter, eğer yanına başka yemek olursa 4 kişilik bile çıkar)
  • Yarım paket mantar
  • 1 Krema ( Tikveşli kullandım )
  • Biraz maydanoz ( isteğe bağlı)
  • Zeytinyağ
  • Tuz, taze karabiber

     
 
1 Paket Tortellini


1 Paket Tikveşli Krema

Yarım Paket Mantar

11 Dakika Kadar Haşlayalım




 
Mantarları kavuralım,yanmadı onlar telaşlanmayın, seramik tava sağ olsun, pardon wok tava.


Suyunu çeksin diye bakledik

Kremayı ekleyelim

Haşlanmış tortelliniyi süzelim

Kremalı mantarlı sosa ekleyelim



Kremalı Tortellini tarifi Hazır, İyice Karıştırın





Tortellini Hazırlanışı
  Tortellini tarifi;
  •  Makarna haşlar gibi tencereye suyu koyun, biraz tuz ve tortelliniyi haşlayın ( yalnız 10 dakika hatta 11 dakika kadar haşlayın )
  • Bu sırada mantarları yıkayın, süzün ve kesin. ( Hazır kesilmiş aldım)
  • Tavaya biraz yağ ve mantarları koyun, kavurun.
  • Kavrulan mantarlara kremanın hepsini ilave edin, bir iki taşım kaynatın, karıştırın.
  • Haşlanan tortelliniyi süzün ve kremalı mantarlar ile karıştırın. Biraz taze karabiber serpin, birazda maydanoz ekliyorum. Krema ağır gelenler için uygun oluyor.
  •  Ben vog tavada hazırlıyorum. Harika oluyor. Sıcak servis edin. 
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.