Headlines News :
Home » , » Közlenmiş Patlıcan Salatası Tarifi ( bol sirkeli )

Közlenmiş Patlıcan Salatası Tarifi ( bol sirkeli )

Written By aybik on 19 Haziran 2013 Çarşamba | 6/19/2013 09:18:00 ÖÖ


közlenmiş patlıcan salata tarifi
Lezzetli mi lezzetli bir yaz salatası arayanlar için harika bir tarifimiz var hanımlar. Patlıcan salatası için kolları sıvadık ve günün menüsü için iyi bir alternatif oluşturduk. Kırmızıbiberli közlenmiş patlıcan salatası malzemelerini sunuyorum sizlere. Burada ben hazır patlıcan kullandım ama patlıcan közlemesini de bir iki satır anlatacağım. İleride resimler ile de rahat rahat uygulayacağız.

Şimdi Patlıcan nasıl közlenir?

Aldığınız patlıcanları yıkayın kurulayın ve 150 ile 200 derece arasında ısıttığınız fırına koyun. Bunu yaparken patlıcanlarda bir iki delik açın veya çizin. Isı sonucu oluşan buhar dışarıya çıksın ve bir patlama oluşturmasın. (Ben tukaş közlenmiş patlıcan kullandım, memnun kaldım) Yumuşadıktan sonra patlıcanları çıkarın. Bu yaklaşık 15 – 20 dakika sürebilir. Saplarından tutun, sadece üst kısmını bıçakla ikiye ayırıp kaşıkla içindeki pişmiş patlıcanı alın.

 Kırmızıbiberli Közlenmiş Patlıcan salata tarifi malzemeleri;

4 adet orta boy patlıcan ( hazır közlenmiş patlıcan aldım)
en iyi malzemeler ile en iyi salataları hazırlayın
2–3 adet kırmızı salçalık biber (Kühne közlenmiş kırmızı biber aldım)Bu markanın sosları da harika.
2 diş sarımsak ( isteğe bağlı)
bir tutam maydanoz (bu sefer maydanozumuz kalmamış)
sirke, zeytinyağı
tuz














sarımsakları ilave edelim

tuz, sirke ve zeytinyağı ilave edelim
Közlenmiş patlıcan salata hazırlanışı;

Közlenmiş patlıcanları ister ezin ister küp doğrayın. ( ben ezerek kullandım)
Kırmızı biberleri küp küp ya da uzun uzun doğrayın.
Sarımsakları minik minik kesin. (ezmedim bu sefer)
Maydonozları doğrayın. (bizde kalmamış)
Tuz, bol sirke ve zeytinyağı ekleyin. Karıştırın. Közlenmiş patlıcan salata tarifi hazır. Afiyet olsun.

patlıcan salatası hazır
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.