Headlines News :
Home » , » Kremalı Tavuklu Makarna Tarifi

Kremalı Tavuklu Makarna Tarifi

Written By aybik on 18 Haziran 2013 Salı | 6/18/2013 11:26:00 ÖÖ

Kremalı tavuklu makarna tarifi
En sevdiklerimden. Bayılıyorum bu yemeğe. Gerçi soslu falan ama ne de olsa makarna. Hani yaz akşamları yağlı soslu kremalı yemekler yemeyelim deriz ya, makarnadan ve kremadan vazgeçememe ben. Kremalı tavuklu makarna tarifi için kolları sıvayın. Çok çabuk olan bu yemeğe özellikle makarna severler bayılacaklar.

Kremalı tavuklu makarna yapılışı için malzemeler;
Kremalı tavuklu makarna tarifi malzemeleri

1 paket Barilla makarna ( Barilla, Mafaldine ürününü kullandım, kremalı tavuğa çok yakışıyor)
2 parça tavuk göğsü
200 ml çiğ krema (Tikveşli)
   zeytinyağ (yağ olmadan da olabilir, Wok seramik tavada)
tuz
karabiber (taze karabiber kullandım)



makarnayı dokuz dakika haşlayalım
Wok tavada kremalı tavuklu makarna için tavukları  pişirelim
tavuklar piştikten sonra tikveşli kremayı ekleyelim
kremanın ekledikten sonra iki ya da üç dakika beraber kaynat

tavaya makarnaları ekleyin ve iyice karıştırın

kremalı tavuklu makarna tarifi hazır, sıcak servis edin
Barilla La Collezione ürünlerinden Mafaldine’yi kullandım ve benim favorim oldu. Bizim amacımız daha lezzetlisine nasıl ulaşırız? olduğundan arada kullandığım ürünlerin markasını iletiyorum. Aynı lezzete ulaşalım diye. Migrostan satın aldım ve ortalama fiyatı bugün için 4 TL ile 5 TL arasında. Hepsini değil iki kişilik için yarısı bile fazla gelebiliyor. Sadece makarna ise yemeğiniz iki kişilik 250 gr. kullanabilirsiniz. Kutu içinde satılan makarnanın tamam zaten 500 gr. Yoksa dilediğiniz marka ve şekilde makarnayı da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Penne makarna da çok güzel oluyor.

Kremalı Tavuklu Makarna Tarifi Hazırlanışı;

Önerilerimiz ve damak zevkimiz tamamen bize ait. Deneyerek kendi lezzetinizi oluşturabilirsiniz. Wok tavada hazırlamanız özellikle seramik Wok tava harika bir lezzet katıyor. Üstelik yapışmıyor da. Tavuk parçalarını ben jülyen kestim. Uzun uzun kesilmiş tavukları tavada sularını salıp çekinceye kadar pişirin. Biraz tuz ekleyin tavuklara.  Yağ ekleyebilirsiniz ben eklemedim. Bu sırada tencereye suyu alalım ve kaynayınca makarnaları ilave edelim. Barilla Mafaldine 9 dakika kadar kaynamalı. Siz biraz daha pişmiş severseniz 10 dakika yapabilirsiniz. Makarnalar hazırlanınca bir süzgeçten geçirin ve tavuklar pişene kadar bekletin. Tavuklar pişince ( kızarınca –ki bu resimlerde net bir şekilde anlaşılıyor) çiğ kremayı ekleyelim. Tikveşli kullandım. Biraz taze karabiber ekleyin. Yaklaşık iki dakika kadar kaynatın ve içine makarnaları ekleyin. Güzelce karıştırın. Sıcak servis edin hanımlar. Pratik yaz yemekleri, pratik yemekler içinde yer alan harika bir makarna tarifi.
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.