Headlines News :
Home » » Yaz Sıcaklarında Biraz Survivor Biraz Termos...

Yaz Sıcaklarında Biraz Survivor Biraz Termos...

Written By aybik on 31 Mayıs 2013 Cuma | 5/31/2013 10:56:00 ÖÖ

500 ml termos
kapağını açalım ki rahat görünsün
   Bugün mutfak gereçlerinden önerim minik bir termos olacaktır. Ben Migros'tan aldım. Çok kullanışlı. tercihim 500 ml'lik olanlardan oldu. Nedeni arabanın bardak koyma kısmına daha rahat koyulabilmesi idi. Üstelik oldukça da rahat taşınabiliyor. 750ml., 1 lt., olanları da mevcut. Tansaş'ta resimli olanları da var. Daha sağlam geldiği için çelik görünümlü olanlarını tercih ettim. İyi de yaptım. Nedeni ise içerisinde cam koruma olmamasına rağmen suyu soğuk tutabiliyor. Araba içinde çok yolculuk yapanlarınız varsa su ve içeceklerin soğuk kalması için ideal bir ürün. Minikolmasından dolayı çantanızda da kullanılabilir. Plastik olanları seçmek istemiyorum. Üstelik plastik şişede sıcakta kaldığında sağlığa oldukça da zararlı olabiliyor hanımlar. Özellikle de meme kanserine karşı korunmanın bu kadar önemli olduğu bu dönemde sağlıklı seçimler önemli.
   Kapak kısmı aynı zamanda bardak olduğundan tek kişi iseniz bardak taşımanıza gerek yok diyebilirim. Fakat tek kusurlu tarafı içinde biraz su kalması ve tekrar açarken dökülebiliyor olması. Üzerinde kırmızı basılabilir bir kapak olması. Kilit kısmı da var.
   Biraz da survivordan bahsedelim dedim. Şimdi ne alaka diyenlerden olabilirsiniz. Büyük bir izlenme oranına sahip olan Survivor hızla finale doğru yaklaşıyor. Benim ise dikkatimi çeken konu ile bağlantılı olan küçük termoslar. O zorlu yarışlardan çıkan yarışmacıların elinde bu termoslardan var. Tek fark bizimkinde tutulmasını kolaylaştıran yan tarafında minik bir ipinin olması.Sanırım ekip onlara sağladı. Nereden alındıklarını bilmiyorum. Sıcak yaz günlerinde soğuk içeceklerinizi bir süreliğine de olsa soğuk tutuyor. Tercih sizin hanımlar.


su şu yandaki ince boşluktan akıyor

kırmızı detay hoş olmuş düğme tam orada
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.