Headlines News :
Home » , , » Farklı Reçeller ?

Farklı Reçeller ?

Written By aybik on 12 Temmuz 2013 Cuma | 7/12/2013 01:00:00 ÖS

Farklı reçeller arasından bugün sizlere önereceğim Karpuz kabuğu reçeli. Öncelikle eşime bu konuda teşekkürlerimi iletiyorum. Çünkü beni reçel bazında farklı tatlara yönlendiren, kendisidir. Bu nedenle aldığı günün ikinci günü neredeyse bitme noktasına gelir reçellerimiz. Evde denemedim reçel yapımını ama en kısa zamanda yaz meyvelerinden reçel yapımını sunacağım sizlere. Yaz meyvelerinden içecek yapımı hazır aslında. Harika bir tat oldu bu arada. En kısa zamanda sizlere iletiyorum. Meyve suyu yapımı nasıl olur ? Yaz meyvelerinden meyve suyu tarifi ve taze meyvelerden farklı içecek tarifleri nasıl olur en kısa zamanda sizlerle. Kolay limonata tarifimi de sunmuştum sizlere hatırlarsanız. Bu nedenle o yazımada tıklayabilirsiniz. Farklı içecek tarifleri ya da farklı tatlar önerilerimize kulak verin derim hanımlar.



Hemen konumuza geri dönelim. Özellikle çok değişik reçelleri deniyoruz ki sizleri de bilgilendirelim. Karpuz kabuğu reçeli Yenigün firmasının bir tadı. Yenigün daha bir çok reçel hazırlamış bizler için. Benim güvendiğim firmalardan biri. Elimden geldiğince denemeye çalışıyorum. Özellikle de incir reçelini tavsiye ederim. Onada başka bir zaman yer veririrm bloğumda. Şu an dolabımızda başka reçeller var. Denenmeyi beleyen. Yaklaşık 400 gr. civarı olan bu reçelin fiyatı ortalama 4,5 - 5 lira civarı. Görüntüsü sarımsı ve tadı güzel. Farklı tatlar isteyenlere özel. Sürün kızarmış ekmeğinizin üzerine afiyetle tüketin.
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.