Headlines News :
Home » , » Şık Dondurma Sunumları (Dondurma mı Cup Cake mi?)

Şık Dondurma Sunumları (Dondurma mı Cup Cake mi?)

Written By aybik on 6 Haziran 2013 Perşembe | 6/06/2013 09:28:00 ÖÖ



Sıradan bir keyfi bile şölene dönüştürün

   Bende mümkün olduğunca değişik sunumları sizlere sınmaya çalışacağım. Öncelikle cup cake kapları gibi duran iştah açıcı ikram kaplarına bir göz atalım.Şık dondurma sunumları için hazır mısınız hanımlar. Dondurma yazı en eğlenceli tatlılarından biridir. Aslında tatlı kategorisine koymak da doğru olmayabilir dondurmayı fakat serin ve tadının güzel olması nedeni ile en fazla seçilen dondurmadır yaz aylarında. Kendimiz yazın dondurma yemeyi sevdiğimiz gibi misafirlerimize ikram etmeyi de severiz.
dondurmalıkların kapalı halleri

Dış sunumu pek şık olduğundan aslında içeriye o kadarda dikkat etmemişim. Baksanıza bu kapların şıklığına. Cup cake gibi tasarlanmış ve harika. Üzerindeki gibi bir sunumu da deneyeceğim, sizlere de iletmeye çalışacağım.
çilekle ikram edilen Carte D'or dondurma

   Kullandığım dondurma bugün Carte D’or limon karadut vanilya. Normalde limonun çok seveni olduğu halde ben çok fazla sevmem. Carte d’or öyle bir dondurma yapmış ki ben bile limonlu yer oldum. Zaten karaduta bayıldığım için vanilyalı olan da yanında harika olmuş.  Durum dondurma olunca bugün sadece güzel dondurma kaplarında şık bir sunum yaptım. İçine mevsim meyvesi çilek de koydum. Biraz kırılmış fındık.        Evde olan fındıklardan yararlandım. Naylon bir poşet içine fındıkları koydum ve güzelce kırdım. Sarımsak dövücü kullanarak kırma işlemini gerçekleştirdim. Sarımsak kokusu malum bu tarz işlem gören tahta ya da metallerde olur ama arada naylon torba olduğundan koku geçirme sorunu olmadı.
Birde yandan bakalım şık dondurma kaplarına

mmmm nasıllar ???

biraz bulanık çıkmış ama yine de güzel değil mi?

İşte ben buna bayıldım... çilekli...
    Sonunda da çok güzel olan bu manzara çıktı karşıma. Altta çilek parçaları dolu. Görünmüyor tabi. Bende fotoğraflamayı unutmuşum.  Mühim değil yanlara da koyduğum çileler görünüyor. Bu kaplar Migros’tan alındı. İndirimden. Harika indirimleri oluyor zaten Migros’un. Fakat az miktarda almışım. Sanırım sadece iki kişiyi düşünmüşüm. Olsun Migros indirimleri devam ettikçe nasılsa devam ederim. Zaten her şey takım olsun diye bir derdim de yok.
    Hanımlar, fotoğraflarımıza bir göz atın ve dondurma ikramlarımıza bir bakın. Nasıl olmuş. Değişik tarifler ve şık dondurma sunumları, farklı dondurma sunumları  önümüzdeki günlerde sizleri bekliyor. 
Bir daha bakalım bu güzel dondurmalıklara hanımlar
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.