Headlines News :
Home » , » Farklı Meyve İkramları ( Kavun Sunumu )

Farklı Meyve İkramları ( Kavun Sunumu )

Written By aybik on 22 Haziran 2013 Cumartesi | 6/22/2013 11:00:00 ÖÖ

meyve sunumunda kavunun üstten görünümü
Karpuz kavun mevsimi geldi diyebiliriz. Bu nedenle yaşasın yaz. Kış meyveleri de bena göre harika ama yaz doğumlu olduğumdan sanırım daha bir yakınım yaz meyvelerine. Şık sunumlar, değişik ikramlar sunmaya çalışacağız. Şimdi dondurma kaşığı ile hazırlayabileceğiniz bir kavun sunumu olacak. Şık meyveler için farklı ikramlar hazırlayabilirsiniz. Benim kaşığım dondurma için mükemmel. Kavunda da sonucu fena değil ama biraz daha küçük olsa daha iyi olurmuş. Henüz bulamadım tam olarak aradığım dondurma kaşığını. Bulursanız bana haber verin lütfen. Paylaşalım burada. Minik dondurma kaşığı arıyorum haberiniz ola.
mis kokulu kavun



Farklı Meyve Sunumu için malzemeler;

1 Adet kavun ( yarısını kullandık )

 Servis için bardak veya tabak ( Bu bardaklar harika oldu )

Dondurma kaşığı ( Küçük olursa daha iyi sonuç alınır) Bu
İkea'dan alındı

İsteyen tatlı sos kullanabilir.
 çekirdeklerini ayıklayalım,kavunun içinden dondurma gibi çıkaralım
dondurma kaşığı (IKEA)

Çocuklar içinde olabilir

sulu sulu oldukça güzel, minik top şeklinde olursa hemen yeni bir yazı ve fotolarla anlatacağım sizlere
Bu ikrama dondurmada çok yakışır bence. Vanilyalı bol sütlü bir dondurma olabilir. Ben bu sefer eklemedim. Ama üzerine istenirse değişik soslar olabilir. Kavun tadını bozmamak adına ek bişey koymadım.

 Değişik meyve sunumu;
Kavunu ikiye bölelim. Yarısının çekirdeklerini çıkaralım. Dondurma kaşığı ile yuvarlak bir şekilde çıkaralım. Kavununkabuğundaki suyu da dökelim içine. Ohhh mis. Dediğim gibi küçük dondurma kaşığı olsa süper olacak. Bulunca ilk işim sizinle paylaşmak. Bir dakika yazıyı yazarken bir fikir geldi aklıma. Onu deneyiip en kısa zamanda aktaracağım sizlere. Sevgiler.
Paylaşmak Güzeldir :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.