Headlines News :
Home » » Farklı Tat Komagene Osmanlı Konak Şerbeti

Farklı Tat Komagene Osmanlı Konak Şerbeti

Written By aybik on 24 Temmuz 2013 Çarşamba | 7/24/2013 11:05:00 ÖÖ




Farklı Tat Komagene Osmanlı Konak Şerbeti
Farklı Tat Komagene Osmanlı Konak Şerbeti

Bizimkinden zaman zaman bahsediyorum sizlere, her içeceği tatmak zorundaymış gibi, ne varsa alıyoruz. Biraz daha sağlıklı içeceklere yöneltmeye çalışan ben bu uğurda tüm içerikleri okuyup sağlıklı içecek bulmaktayım. Tabi arada istediğini de içme şansı var. Zaten yasaklanamaz herhalde. Neyse gelelim konumuza, sizlere arada farklı içecek tarifleri ileteceğim. Gerek kendi yaptığım meyve suları gerekse dışarıdan alıp tattığımız içecekler konuk oluyor bloğuma. Başka platformlarda da buluşacağız elbette. 



Ben çiğköfte sevenlerdenim etli etsiz çiğköfte fark etmez. Komagene çiğköfte konusunda bana en yakın gelen markalardan oldu. Geç tanıştım biraz ama iyi oldu. Üstelik her ayın 15’inde yüzde elli bedava kampanyaları var. Ramazan ayında ise özel bir kampanya hazırlamışlar. Ramazan günleri boyunca her gün %50 bedava sunuluyor. Bence harika. Misafirlerime bile tattırdım. Neyse farklı içecekler konusunda uzman olmaya aday eşim ben arabadayken yanıma kadar getirdiği bir şerbetten bahsedeceğim. Kapmış eline ve gelmiş yanıma bak ne buldum. Neden şaşırmadım acaba? Komagene Osmanlı  Konak Şerbeti.

Ramazan ayının hürmetine şerbet tadacağız, hem de farklı bir tat denemiş olacağız.
Komagene  Osmanlı Konak şerbeti sarı rengi ve cam şişesi ile ilk görüşte beğenimi kazandı. Sıra geldi tadına, yemeklerin yanında sağlıkla ikram edebileceğiniz Komagene Osmanlı Konak Şerbeti içine portakal, limon, nane ve baharatlar karıştırılmış. Çok da iyi bir tadı olmuş. Tabi bizimkinin gözünden kaçar mı Saray Şerbeti olan da varmış. En kısa zamanda onu da alır nasıl olsa.Tabi onu deneyince de sizlere tavsiyelerim olacak. Çocuklar için besleyici içecekler kategorisi içinde olacaktır. Hatta çocuklar için yararlı içecekler arasında muhakkak olacaktır. Bu arada şerbetler 1 litrelik şişelerde ama 250 ml.lik olanları da bulunuyormuş sanırım. Afiyet olsun. ( İftarda Çiğ köfte mi yesek acaba ? )
Paylaşmak Güzeldir :

1 yorum:

  1. En kısa zamanda diğerini de deneyeceğim, anlatımın da şerbet gibi çok tatlı :)

    YanıtlaSil

En Çok Okunan Konular

Ziyaretçi Yorumları

.